2014-01-11

Jag älskar att blogga! - Love blogging!

Jaha, håller jag kanske på att försvinna igen? 

Tror inte det - jag älskar ju bloggandet! Det är så himla KUL!!! Men hur får ni till det egentligen? Med tid och så? När jag började blogga i april 2010 var det det enda jag gjorde på datorn förutom att läsa Aftonbladet och kolla mailen...:)

Men med tiden blir det bara mer och mer man ska hinna med på datorn. Jag studerar dessutom! Ja, haha, läser en massa på datorn och försöker ta reda på olika grejer. Om jag lyckas ska jag förstås berätta. (Om jag inte lyckas kanske jag ber er om hjälp så småningom!)

Och nu måste jag organisera om här bland bloggarna. Det känns enormt kul, men även jobbigt!

Am I disappearing again?! I don't think so 'cause I really love "the bloglife"!

The time needed is a small problem though. When I started my blog in April 2010 it was the only thing I was doing on internet, except checking my mail and reading the Swedish newspaper "Aftonbladet".

As time goes it just become more and more things I have to do....!

How do you manage? Do you manage?

6 kommentarer:

Monica sa...

Hej Eva skrev ett långt inlägg igår till dig och det bara poff...borta...

Ska försöka minnas....det var något med blogspot och wordpress nej...minnet sviktar... Skriv på skriv på.....bilder ja från underbara Grekland .....

Steve sa...

Det låter bra att din blogglust är åter. Du brukade tidigare ge massor av tips, om bloggande, om Grekland, grekisk mat etc. Tips som jag ofta hade nytta av, så jag ser fram emot fortsättningen.

My kids' Mom sa...

Hej Eva!

Vad roligt att du pluggar. Gör du det via internet?
Det gör jag och det är ett sådant bra format för oss som är vuxna och har ett liv vid sidan om.

Lycka till!

Ha en toppen dag i Athen.

Mvh, Anneli

Unknown sa...

@Monica
Visst blir man besviken när något man skrivit bara försvinner, man orkar ibland inte börja om.
Tack vännen!

@Steve
Tack snälla Steve. Hoppas det kan komma något intressant i fortsättningen oxå!

@Anneli
Hihi, tyvärr skojade jag bara...jag läser bara en hel del som jag tycker är intressant. Men jag skulle kunna tänka mig att studera dataprogrammering på distans. Vad pluggar du?
Ha en fin dag!

Birgitta D. sa...

Fin bild på bönsyrsan!

Unknown sa...

Tack Birgitta! Är det så den heter? Jag trodde det var en vandrande pinne...:)